Könyvelés a kereső természetes találatai között

Könyvelés a kereső természetes találatai között

A Google nem kér/fogad pénzt azért, hogy a természetes találatok között ott legyen valaki. Épp azért természetes. Ügyfeleink között sokan vannak, akik az online könyvelés mellett más online szolgáltatásokban is érdekeltek, amiket nyújtani tudunk. Ebben a cikkben összefoglaljuk, mit kell tudni a keresőkben megjelenő természetes találatokról, legyen a cél könyvelő iroda, vagy bármi más kulcsszó. Ha valaki pénzért szeretne ott lenni a listában, akkor a természetes találatok előtt és után vannak fizetett hirdetések, amikbe kattintásonként 20-50 Ft-ért be lehet kerülni. Ha például valaki arra keres rá, hogy „könyvelő Tata”, fizetett hirdetéssel ott lehetünk a listán. Magától viszont senki nem kerül bele a természetes találatok közé, azért erőfeszítéseket kell tenni:

1. A könyvelő honlapon belül sok szöveget is el kell helyezni, amiből jól meg tudja állapítani a Google, hogy mivel foglalkozik az adott honlap, a mi esetünkben, amit vár, az könyvelés Tata vállalkozásainak.
Ezt az elsőt tartalomépítésnek hívják. A leírásokban, tartalmakban rendszeresen szerepeljenek a kulcsszavak, azaz például online könyvelés, illetve Tata, no meg egymás mellett is.
2. A honlapon kívül el kell érni, hogy számos oldalról kapjon olyan linkeket, amiknél a linkszöveg például ez: könyvelés Tata. Ezt hívják linképítésnek, és ez az, amit a könyvelő iroda nem tud egyedül megoldani. Vannak olyan szolgáltatók, akik fő tevékenységükben olyan honlapokat gondoznak, amiken tudnak a témába vágó cikkeket elhelyezni. Minél népszerűbbek azok az oldalak a Google szemében, amiken megjelenést adnak, annál többet kérnek egy-egy megjelenésért. Egy megjelenés „örökre” szól, azaz addig, amíg be nem zárja a tevékenységét ez a szolgáltató. Célszerű 4-5 hónap alatt 30-50 ilyen megjelenéssel megnézni, hova jut el a honlap a természetes találatok között, de ha nagy a verseny, akkor ezt lehet folytatni 1-2 éven át.